Сторінками весняних канікул. Підсумки
З метою організації змістовного дозвілля здобувачів освіти у канікулярний час, формування екологічних компетентностей, виховання шанобливого ставлення до довкілля, розширення знань про природу, розвиток творчих здібностей, профілактики бездоглядності, жорстокого поводження, булінгу (цькуванню) серед здобувачів освіти Білоцерківської міської територіальної громади під час весняних канікул, педагогами Центру еколого-натуралістичної творчості Білоцерківської міської ради, у період з 24 по 28 березня 2025 року в закладі була організована дозвіллєва діяльність.
У зв’язку з воєнним станом в Україні, заходи були організовані з урахуванням безпекової ситуації та місць в укритті. Також частина заходів проводились на базі закладів освіти Білоцерківської міської територіальної громади, з якими укладені угоди про співпрацю.
Організація змістовного дозвілля здійснювалась з урахуванням інтересів та нахилів підростаючого покоління. До заходів залучалися діти різних вікових категорій закладів загальної середньої освіти, що дозволило керівникам гуртків охопити максимальну кількість учасників.
Усього було заплановано 64 заходи, які відвідали 512 здобувачів освіти та вихованців Центру еколого-натуралістичної творчості (з них соціальних категорій: діти учасників АТО – 23; діти з багатодітних сімей – 7; діти ВПО – 6; діти загиблих – 1; діти-сироти – 1, що становить 7,4% від загальної кількості), 5 з яких не відбулося через повітряну тривогу. Для молодших школярів було проведено 17 заходів (26.6%), для учнів середньої шкільної ланки – 44 (68.7%), для старшокласників – 3 (4.7%).
Тиждень у Центрі еколого-натуралістичної творчості був присвячений дружбі, взаємопідтримці та доброзичливому ставленню один до одного. Для дітей проводились різнопланові виховні заходи: відкриті заняття гуртків, які включали різноманітні майстер класи, творчі заняття, екскурсії, заняття з елементами тренінгу, спрямовані на розвиток соціальних та комунікативних навичок, формування цінностей та створення безпечного освітнього середовища, покращення ментального здоров’я та організацію змістовного дозвілля у канікулярний період.