A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Засідання педагогічної студії для вихователів інклюзивних груп та асистентів вихователів ЗДО БМТГ у дошкільному закладі освіти №21 "Малятко"

Дата: 29.02.2024 14:27
Кількість переглядів: 30

 

28 лютого 2024р. відбулося засідання педагогічної студії для вихователів інклюзивних груп та асистентів вихователів  ЗДО БМТГ на тему «Особливості використання педагогічних технік у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»  на базі Білоцерківського ЗДО №21 «Малятко».

Сучасний дошкільний заклад, як соціально-педагогічна система, покликаний забезпечувати таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості та сучасним вимогам суспільства – надання якісних освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами. Саме цю проблему розкривали на засіданні: з особливостями організації освітнього процесу з дітьми з ООП ознайомила вихователь корекційної групи Дергачова Т. В., а із застосуванням медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка» в роботі з дітьми з особливими потребами поділилась досвідом роботи вихователь групи для дітей із порушенням опорно-рухового апарату Пономаренко С. А. Вихователь логопедичної групи Бублик О. В. розповіла як за допомогою нейроігор розвивати міжпівкульну взаємодію  у дошкільників. Як полегшити адаптацію, налагоджувати взаємодію та візуальну підтримку  дітей з розладами аутичного спектру за допомогою карток PECS – ознайомила вихователь інклюзивної групи Письменник Н. В. Про використання темної сенсорної кімнати, як позитивного психологічного середовища для дітей з ООП розповіла вихователь інклюзивної групи Диба Н. М..

Поділилася своїм досвідом роботи вихователь Білоцерківського ЗДО №7 Король, як розвивати потенціал дітей засобами інноваційних технологій: палички Кюїзенера, логічні блоки З. Дьєниша.

На завершення заходу педагоги мали змогу переглянути казку для дорослих та дітей «Як звірята мову вивчали».

Робота педагогів проходила в щирій невимушеній атмосфері, «дошкільники» ділилися досвідом, проблемами, емоціями. Такі зустрічі вселяють віру у вмотивованого, залюбленого у свою справу і життя педагога. Саме такі педагоги були присутні на заході і під час рефлексії залишили приємні відгуки.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора