A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Педагогічний кейс професійної спільноти вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів ЗДО БМТГ на тему: "Використання модифікованих таблиць Поппельрейтера у корекційній роботі вчителя-логопеда"

Дата: 30.11.2023 15:37
Кількість переглядів: 242

Фото без опису

У Білоцерківському закладі дошкільної освіти №1 «Веснянка» 30 листопада 2023 року відбувся педагогічний кейс на тему: «Використання модифікованих таблиць Поппельрейтера у корекційній роботі вчителя-логопеда» для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів ЗДО БМТГ, який підготувала та провела Торопова Р. Ю., вчитель-логопед ЗДО №1 «Веснянка». Учасникам заходу була надана інформація про значення зорового гнозису у процесі пізнання та причини агнозії, види гнозису, про особливості зорового гнозису дітей із порушенням мовленнєвого розвитку. Фахівці обговорили важливість своєчасної діагностики порушень зорового гнозису та його корекції. Однієї з найбільш відомих і широко використованих методик для виявлення зорової агнозії є методика «Проба Поппельрейтера». Вчителі-логопеди та вчителі-дефектологи отримали не тільки теоретичні знання, але й попрактикувалися у створенні дидактичних ігор із використанням модифікованих таблиць Поппельрейтера для дітей із різними нозологіями. Використання модифікованих  таблиць Поппельрейтера є одним із видів наочності, які дають можливість виявити патологію зорового сприймання, дають можливість коригувати та поліпшувати зорове сприймання, розвивати індивідуальність, оптимізувати пізнавальну діяльність та реалізовувати  корекційно-розвивальну роботу вчителя-логопеда з дітьми.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора