Педагогічний кейс професійної спільноти вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів ЗДО БМТГ на тему: "Використання модифікованих таблиць Поппельрейтера у корекційній роботі вчителя-логопеда"
У Білоцерківському закладі дошкільної освіти №1 «Веснянка» 30 листопада 2023 року відбувся педагогічний кейс на тему: «Використання модифікованих таблиць Поппельрейтера у корекційній роботі вчителя-логопеда» для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів ЗДО БМТГ, який підготувала та провела Торопова Р. Ю., вчитель-логопед ЗДО №1 «Веснянка». Учасникам заходу була надана інформація про значення зорового гнозису у процесі пізнання та причини агнозії, види гнозису, про особливості зорового гнозису дітей із порушенням мовленнєвого розвитку. Фахівці обговорили важливість своєчасної діагностики порушень зорового гнозису та його корекції. Однієї з найбільш відомих і широко використованих методик для виявлення зорової агнозії є методика «Проба Поппельрейтера». Вчителі-логопеди та вчителі-дефектологи отримали не тільки теоретичні знання, але й попрактикувалися у створенні дидактичних ігор із використанням модифікованих таблиць Поппельрейтера для дітей із різними нозологіями. Використання модифікованих таблиць Поппельрейтера є одним із видів наочності, які дають можливість виявити патологію зорового сприймання, дають можливість коригувати та поліпшувати зорове сприймання, розвивати індивідуальність, оптимізувати пізнавальну діяльність та реалізовувати корекційно-розвивальну роботу вчителя-логопеда з дітьми.