A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Семінар-практикум "Професійний стандарт керівника закладу дошкільної освіти:  роль та алгоритм упровадження"

Дата: 23.05.2023 20:22
Кількість переглядів: 70

Фото без опису

 

23 травня 2023 року у форматі онлайн-зустрічі на базі КНЗ КОР «КОІПОПК» відбувся семінар-практикум «Професійний стандарт керівника закладу дошкільної освіти: роль та алгоритм упровадження» для консультантів ЦПР та працівників ОТГ, які відповідають за дошкільну освіту, та керівників методичних об’єднань директорів закладів дошкільної освіти. Цим заходом розпочато сезон імплементації професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» в Київській області.

У роботі семінару взяли участь сертифіковані тренери від Київської  області:

Шевченко Антоніна Михайлівна, завідувач  кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, кандидат психологічних наук; Романюк Оксана Валеріївна; Трохимець Юлія Миколаївна, директор закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Золота рибка» Броварської міської ради.

У ході семінару Нечипорук Надія Іванівна, завідувач відділу дошкільної освіти КНЗ КОР КОІПОПК, ознайомила учасників зібрання з метою та завданнями семінару-практикуму, познайомила з регіональними сертифікованими тренерами Київщини, які  будуть упроваджувати Професійний стандарт керівника закладу дошкільної освіти в своїх територіальних громадах з відповідною цільовою аудиторією, запланованими заходами щодо імплементації Професійного стандарту керівника закладу дошкільної освіти тощо.

Романюк Оксана Валеріївна, консультант Комунальної установи Білоцерківської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»,  спікер  семінару досить глибоко і детально висвітлила наступні питання:

  • Що таке професійний стандарт керівника ЗДО?
  • Чим обумовлено оновлення Професійного стандарту?
  • Яке призначення професійного стандарту?
  • Кому і для чого потрібен професійний стандарт керівника ЗДО?
  • Яка структура професійного    стандарту?
  • Перелік нормативно-правових документів, що регулюють професійну діяльність керів­ника ЗДО.
  • Які основні трудові функції керівника ЗДО?
  • Які професійні компетентності керівника ЗДО?

На прикладі здоров'язбережувальної компетентності керівника проаналізовано зміст та алгоритм упровадженя всіх компетентностей керівника ЗДО.

Учасникам семінару-практикуму було запропоновано виконати творчі завдання; обговорено, проаналізовано та  узагальнено їх виконання.

У ході зустрічі виникало чимало питань:

  • Як імплементувати стандарт різним профільним інституціям?
  • Що зміниться в роботі керівників закладів дошкільної освіти?
  • Навіщо і як використовується кодифікація?
  • Як мотивувати керівників до імплементації професійного стандарту?  тощо.

На всі ці та інші питання фахівці колегіально знаходили цікаві, креативні відповіді.

Учасники семінару обговорили алгоритм імплементації професійного стандарту різними профільними інституціями. Зокрема,  Центрам професійного розвитку педагогічних працівників рекомендовано:

  • сприяти професійному розвитку керівників (директорів) закладів дошкільної освіти;
  • розробити інструментарій для оцінювання та самооцінювання рівня сформованості про­фесійних компетентностей керівників (дирек­торів) відповідно до Професійного стандарту;
  • формувати бази методичних матеріалів на допомогу керівникам (директорам) ЗДО з ви­значенням індивідуальних траєкторій розвит­ку, програм професійного самовдосконален­ня фахівців тощо.

У кінці заходу учасники зібрання подякували організаторам семінару, особисто  Романюк О. В.,  за змістовний виступ, надані методичні рекомендації і матеріали та висловили бажання продовжити проведення аналогічних заходів для ефективної реалізації ідей та змісту Професійного стандарту керівника закладу дошкільної освіти.

Сподіваємось, що запропоновані матеріали будуть  спонукати  консультантів ЦПР та працівників ОТГ, які відповідають за дошкільну освіту, керівників методичних об’єднань директорів закладів дошкільної освіти, директорів ЗДО до пошуку та використання ефективних шляхів імплементації  професійного стандарту.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора