A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Круглий стіл педагогів ЗДО та ЗЗСО на тему: «Наступність між дошкільною та початковою освітою в рамках впровадження концепції "Нова українська школа"

Дата: 17.05.2023 22:22
Кількість переглядів: 48

Фото без опису

 

17 травня 2023 року відбувся круглий стіл педагогів ЗДО та ЗЗСО на тему: «Наступність між дошкільною та початковою освітою в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» в приміщенні Білоцерківського ЗДО №12 «Джерельце». Зустріч мала на меті налагодження тісної співпраці педагогів дошкільної та початкової ланки, визначення шляхів забезпечення неперервності здобуття дитиною освіти за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою.

Засідання круглого столу відкрив Висторонський В. Г. – директор КУ БМР «ЦПРПП», зазначив цілісність між дошкільною та початковою освітою та спрямував педагогів до діалогу та вирішення проблемних питань.

Романюк О. В. – консультант КУ БМР «ЦПРПП» зупинилась на дошкільній освіті як підґрунтя розвитку особистості дитини та значимості освітнього середовища, як  середовище для формування та розвитку особистості. Зазначила цінність варіативної складової БКДО, як додатковому освітньому напрямі, що є ефективним шляхом для розвитку творчої особистості дошкільника та широко використаного в дошкіллі.

Творча група вихователів-методистів Білоцерківських ЗДО та Повстянко О. В. - вчитель початкових класів Білоцерківської гімназії-початкової школи №6 «Перспектива», мали можливість презентувати основні документи, якими керуються кожна з ланок освіти, що покликані забезпечити становлення особистості дитини, її фізичний, комунікативний, пізнавальний, соціально-моральний, художньо-естетичний, креативний розвиток, набуття нею практичного досвіду.

Не залишилося осторонь питання організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти - Тимошенко Г.В. вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №21 «Малятко» та особливості інклюзивного навчання в початковій школі  - Гріневич Ж. В. вчитель початкових класів Білоцерківської гімназії-початкової школи №15.

Ярич В. В. - заступник директора Білоцерківської гімназії-початкової школи №11 виступила з досвідом роботи щодо наступністі і організації співпраці закладу дошкільної освіти та початкової школи протягом багаторічної праці.

До діалогу доєдналась психологічна служба громади – директор ЦПП – Корнієнко Л. В., методист -  Корнієнко Н. М. та  практичні психологи Білоцерківських ЗДО №9 – Прибульська В. І. та ЗДО №23 - Романова Н. А. з питанням психологічної готовності дітей дошкільного віку та сформованості передумов успішної адаптації дітей дошкільного віку до навчання у Нові українській школі.

 Дійшли висновку, що лише в об’єднанні зусиль педагогічних колективів закладів дошкільної, початкової освіти та батьківської громадськості забезпечить психологічно виважений та успішний для дитини перехід з попереднього рівня – дошкільна освіта, на наступний – початкова освіта. Реалізація принципів у закладах дошкільної освіти і початковій школі полягає у забезпеченні єдності, взаємозв’язку та наскрізної узгодженості мети, змісту, методів, форм організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Діяльність закладів освіти щодо забезпечення наступності має здійснюватися педагогічними колективами спільно і системно.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора