A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Третє заняття педагогічної студії з теми "Робота з батьками – партнерство родини і ЗДО". ЗДО №31 Незабудка

Дата: 05.05.2023 13:11
Кількість переглядів: 71

Фото без опису

 

Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) наголошує на важливості взаємодії закладів дошкільної освіти з сім’ями дітей як учасниками освітнього процесу.

Дане питання було запропоноване до розгляду під час проведення третього заняття педагогічної студії з теми «Робота з батьками – партнерство родини і ЗДО», яке відбулося 3 травня 2023 року на базі Білоцерківського закладу дошкільної освіти №31 «Незабудка» Білоцерківської міської ради Київської області.

Надія Нечипорук, завідувач відділу дошкільної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», координатор обласної педстудії наголосила, що сім’я виступає дієвим, моделюючим, соціальним, комунікативним, культурним інститутом виховання, навчання і самореалізації особистості.

Зазначена тенденція збільшує роль партнерської взаємодії педагогічних працівників закладів освіти з членами родини вихованців. Підвищення культури відповідального батьківства посилює необхідність педагогічного просвітництва сімей, які опинились перед численними соціальними, духовними, екологічними викликами сьогодення.

Наталія Радоміцька, директор закладу, керівник педстудії зазначила, що взаємодія закладу дошкільної освіти з родинами дітей як учасниками освітнього процесу спрямована на формування високого рівня психологічної культури всіх учасників освітнього процесу і на рівні знань та настанов, і на рівні повсякденного спілкування.

Наталія Яцюк, вихователь – методист закладу, керівник педагогічної студії провела професійний кейс з проблеми «Використання онлайн сервісів та платформ в організації освітньої взаємодії з родинами вихованців». Вона наголосила, що в умовах сьогодення педагогічний колектив закладу дошкільної освіти ініціює різні форми участі батьків в освітньому процесі, що дозволяє налагодити взаємодію як у змішаному, так і у дистанційному форматах. Незаперечним є той факт, що результативність освітньої роботи полягає у ефективній взаємодії сім’ї та закладу.

Учасникам педагогічної студії було запропоновано до перегляду відеофільми з організації дистанційної взаємодії з батьками. По завершенню заняття педагоги отримали домашнє завдання: створити та презентувати буклет для ознайомлення батьків вихованців із особливостями організації освітнього процесу в наступному навчальному році.

Учасники педагогічної студії висловили вдячність керівникам та координатору педагогічної студії за цікаве та змістовне заняття, адже робота з батьками у Монтессорі - закладах надзвичайно важлива.

Приємно було почути відгук, що педагоги Білоцерківського ЗДО №31 «Незабудка» - палкі прихильники й послідовники педагогіки Марії Монтессорі, сподвижники її відродження та використання як цілісної системи.

Сподіваємось, що напрацювання Білоцерківського ЗДО №31 «Незабудка» допомогли педагогам Київщини в оволодінні філософськими аспектами педагогічної системи Марії Монтессорі, у використанні її принципів в освітньому процесі та у створенні унікального розвивального середовища.

Впевнені, що пропоновані під час роботи педагогічної студії матеріали зацікавили всіх, хто не байдужий до проблеми виховання самодостатньої, свідомої, активної, самостійної особистості, адже, за переконанням Монтессорі, людина не може бути вільною, якщо вона не самостійна. Тож основне призначення дорослого – допомогти дошкільнику як активному суб’єкту життєдіяльності жити власними силами у згоді з собою, у злагоді з сім’єю та довкіллям.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора