A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Творча лабораторія для вихователів середніх дошкільних груп від ЗДО 35 "Вербиченька"

Дата: 05.04.2023 14:40
Кількість переглядів: 32

 

ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ

ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ГРУП СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗДО БМТГ
З ПРОБЛЕМИ:

«ФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У РІЗНИХ ВИДАХ 
ДІЯЛЬНОСТІ»

 

Керівник творчої лабораторії – Наталія СИЧ, вихователь-методист Білоцерківського ЗДО № 35 «Вербиченька».

Члени педагогічної студії – Людмила ГАВРИЛІНА, Галина КРИВОЛАП — вихователі Білоцерківського ЗДО № 35 «Вербиченька».

Мета педагогічної студії: Ознайомити учасників творчої лабораторії з важливістю формування мистецько-творчої компетенції дітей середнього дошкільного віку через інтеграцію змісту мистецької діяльності дошкільників.

Збагатити та уточнити знання щодо цільових орієнтирів мистецько-творчої компетентності дошкільників, методів та прийомів організації мистецької діяльності, етапів та алгоритму побудови мистецьких спілкувань, засобів формування мистецької компетентності дітей середнього дошкільного віку.

Оволодіти навичками створення дієвого стимулу до самостійності дітей за допомогою використання творчих, рефлексійних, проблемних запитань в організації мистецько-творчої діяльності дошкільнят. З’ясувати роль взаємодії з батьками вихованців для залучення дітей до світу мистецтва і формування їх мистецької компетентності. Познайомити вихователів з авторськими технологіями з формування мистецько-творчої компетентності дітей: «Світ в картинах художників» Л. Шелестова, «Дивовижний світ мистецтва» Н. Гагаріна. Надати практичні поради щодо використання віртуальної дошки Jamboard для формування мистецько–творчої компетентності дітей середнього дошкільного віку Наталія Сич, як керівник творчої лабораторії, презентувала педагогам узагальнений досвід роботи з формування мистецько-творчої компетентності дітей середнього дошкільного віку в різних видах діяльності, а саме:

  • ознайомила учасників творчої лабораторії з важливістю формування мистецько-творчої компетенції дітей середнього дошкільного віку через інтеграцію змісту мистецької діяльності дошкільників;
  • збагатила та уточнила знання вихователів щодо цільових орієнтирів мистецько-творчої компетентності дошкільників, методів та прийомів організації мистецької діяльності, етапів та алгоритму побудови мистецьких спілкувань, засобів формування мистецької компетентності дітей середнього дошкільного віку;
  • допомогла педагогам оволодіти навичками створення дієвого стимулу до самостійності дітей за допомогою використання творчих, рефлексійних, проблемних запитань в організації мистецько-творчої діяльності дошкільнят.

Людмила Гавриліна та Галина Криволап познайомили вихователів з авторськими технологіями: «Світ в картинах художників» Л. Шелестової, «Дивовижний світ мистецтва» Н. Гагаріної, особливостями їх застосування у роботі з дітьми середнього дошкільного віку та перевагами та перевагами та технологією використання віртуальної дошки Jamboard для формування мистецько – творчої компетентності дітей середнього дошкільного віку.

Результатом роботи членів творчої лабораторії на базі Білоцерківського ЗДО № 35 «Вербиченька» стали розробки рекомендацій з формування мистецько-творчої компетентності дітей середнього дошкільного віку в різних видах діяльності, що були надіслані всім учасникам творчої лабораторії.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора