A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Презентація парціальної програми "Розвивальне читання для дошкільнят" (за методикою Людмили Шелестової)

Дата: 07.03.2023 09:03
Кількість переглядів: 97

 

Розвиток мовлення дитини в новій редакції Базового компонента дошкільної освіти справедливо подано як один з основних освітніх напрямків. Причому акцент зроблено не на розв’язанні окремих завдань, а на цілісному підході до формування мовленнєвої компетентності як одного з ключових критеріїв та водночас вагомої умови становлення мовленнєвої особистості дошкільника.

У Базовому компоненті дошкільної освіти наголошується на взаємопов’язаності та взаємозалежності всіх складників мовленнєвої компетентності: фонетичного, лексичного, граматичного, діалогічного, монологічного. Формування відповідних умінь має втілюватися у різних формах і видах мовленнєвої комунікації.

Авторським колективом: Шелестова Л.В. - доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу дидактики, педагогами м. Біла Церква: Романюк О. В. – консультант КУ БМР «ЦПРПП», Кроха З. І. – директор Білоцерківського ЗДО №2 «Берегиня», Сич Н. О. – вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №35 «Вербиченька», Волокова Г. Г. – вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №18 «Ясочка», Беспалько Н. І. - вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №30 «Росиночка», Гнатенко Л. М. - вихователь-методист Білоцерківського ЗДО №7 «Орлятко», Старунська В. І. – вихователь Білоцерківського ЗДО №31 «Незабудка» була розроблена Парціальна програма «Розвивальне читання для дошкільнят» за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання» з метою навчання читання дошкільників, формування позитивного ставлення до цього процесу й до пізнавальної діяльності загалом.

Програма містить освітні завдання та зміст роботи за робочим зошитом «Вчимося читати» Л. Шелестової для дітей 4, 5, 6 року життя, методичні поради як для педагогів так і для батьків.

Теми в програмі викладені від простого до складного, враховуючи зміст мовленнєвого розвитку відповідно Базового компонента дошкільної освіти кожної вікової групи. Підібрано обладнання та матеріали до кожної теми, виділено форми та методи роботи як на занятті, у повсякденному житті так і у роботі з батьками.

Програму схвалено для використання в освітньому процесі закладів дошкільної освіти Київської області та рекомендовано до друку науково-методичною радою КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (протокол №5 від 13 жовтня 2022 року). Дана програма розрахована для використання педагогічними працівниками дошкільної освіти, студентами і викладачами педагогічних вишів, батьками.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора