A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Консалтингова студія для вихователів-методистів ЗДО  БМТГ «Ефективна реалізація змісту параметрів шкали оцінювання якості освітнього процесу  в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)»

Дата: 01.02.2023 15:00
Кількість переглядів: 381

 

31 січня о 10.00 у приміщенні Білоцерківського ЗДО №19 "Кобзарик" працювала консалтингова студія для вихователів-методистів ЗДО  БМТГ «Ефективна реалізація змісту параметрів шкали оцінювання якості освітнього процесу  в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)».

Розвиток дошкільної освіти в Україні відбувається в руслі розбудови національної системи освіти, вироблення прогресивних практик, адаптації до освітнього процесу закладів дошкільної освіти кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду. Зважаючи на зазначені аспекти, модернізація дошкільної освіти зумовлює потребу в її ретельному аналізі.

Консультант Комунальної установи Білоцерківської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Романюк Оксана Валеріївна ознайомила педагогів із загальною характеристикою шкали ECERS-3 як інструменту само оцінювання якості освітнього процесу в
закладах дошкільної освіти.

Вихователь-методист Білоцерківського закладу дошкільної освіти №4 «Оберіг» Чередніченко Людмила Павлівна презентувала метод спостереження, як основний метод оцінювання за методикою ECERS-3.

Вихователь-методист Білоцерківського закладу дошкільної освіти №8 «Золотий півник» Болотова Оксана Миколаївна залучила педагогів до практичної частини та презентувала систему оцінювання за шкалою ECERS-3.

З урахуванням реалій сьогодення та збройної агресії РФ питання створення безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу та підвищення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти і надалі залишаються пріоритетними, а методика ECERS-3 – єдиний інструмент, який вивчає весь спектр чинників у навколишньому середовищі, що впливають на розвиток дітей. ECERS-3 може слугувати орієнтиром для покращення якості освітнього процесу в ЗДО, визначення сильних та слабких сторін, а також можливостей та ризиків. Окрім того, її можна використовувати з метою здійснення самоаналізу,
самоконтролю діяльності педагогічних працівників, а також для подальшого планування роботи закладів щодо створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища в ЗДО.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора