A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Консультативний пункт для вихователів старших вікових груп ЗДО БМТГ з теми: «Формування пізнавальних інтересів в процесі дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку»

Дата: 30.11.2022 16:19
Кількість переглядів: 669

 

30 листопада 2022 року вихователем-методистом Білоцерківського ЗДО №29 «Барвінок» Оленою Сербін було проведено засідання Консультативного пункту для вихователів старших вікових груп ЗДО БМТГ з теми: «Формування пізнавальних інтересів в процесі дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку». Захід проведено у форматі ЗООМ-конференції.

Перше питання, яке висвітлювалося в ході заходу - «Формування пізнавального інтересу в процесі дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку». Доповідач вихователь ЗДО №29 «Барвінок» Лілія Хоменко зупинилася на актуальності проблеми дошкільної педагогіки, щодо розвитку у дітей пізнавальної активності, яка є найсуттєвішим важелем їх розвитку, формування умінь та знань про навколишній світ.

Наступний доповідач вихователь-методист ЗДО №29 «Барвінок» Олена Сербін висвітлила питання «Дитяче експериментування як чинник розвитку пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку». У своїй доповіді вона зазначила, що для того, щоб дитина проявляла пізнавальну активність необхідно включати її в діяльність, зігріту радістю пізнання, досягнень, насичену активною думкою і пошуком. Для дошкільників такою діяльністю є експериментування. Доповідач розповіла про структуру та форми проведення експериментів з дітьми, які слід брати до уваги в процесі організації дослідницької діяльності. Також були представлені фото та відеоматеріали з досвіду роботи Олени Сербін з даної теми.

Наступним етапом роботи Консультативного пункту стала презентація вихователем ЗДО №29 «Барвінок» Іриною Міщенко дидактичних ігор пошуково-дослідницького спрямування, призначення яких – сприяти закріпленню, узагальненню і збагаченню пізнавального досвіду дошкільнят. Запропоновані ігри педагоги можуть використовувати в роботі з дітьми у різних видах діяльності або пропонувати малюкам для самостійних ігор.

Зважаючи на необхідність урізноманітнення форм життєдіяльності, як характерної ознаки педагогічного процесу дошкільного навчального закладу на сучасному етапі, ми маємо постійно розширювати пошук шляхів застосування системного підходу до організації дослідницько-пошукової діяльності.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора