A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Консалтингова студія для вчителів-логопедів ЗДО БМТГ у ЗДО №34 "Чебурашка"

Дата: 28.01.2022 15:29
Кількість переглядів: 105

 

Оволодіння мовленням як засобом пізнання і способом людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства.

З метою створення організаційно-педагогічних умов підвищення професійного рівня педагогів для формування мовленнєвої компетентності дітей та реалізації змісту Базового компонента дошкільної освіти, 27 січня 2022 року на базі ЗДО № 34 «Чебурашка» у форматі ZOOM-конференції було проведено засідання консалтингової студії для вчителів-логопедів закладів
дошкільної освіти БМТГ з проблеми: «Створення організаційно-педагогічних умов для розкриття мовленнєвої компетентності дітей, спрямованих на підвищення результативності освітнього процесу відповідно до оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти)».

У ході засідання вчитель-логопед ЗДО №34 Вдовиченко Г. П. розповіла про механізми, інструменти, підходи, методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності дітей для реалізації змісту Базового компоненту дошкільної освіти.

Вчитель-логопед ЗДО № 34 Борщевська Т. Ю. ознайомила педагогів з варіативним складником БКДО – освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти», розповіла про три періоди в навчанні дітей основ грамоти.

Про особливості використання полілогу для колективного спілкування дошкільників розповіла вчитель-логопед ЗДО № 20 Межерицька Ю. К. Полілог спрямований на розвиток уміння формулювати і висловлювати власну думку, міркувати, доводити, відстоювати свою позицію.

Щоб досягти найкращого формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, нині повинна змінитися позиція педагога.

Найважливішим є щире бажання дорослого почути дитину, зрозуміти її. Адже мовленнєва компетентність – це не просто знання слів і уміння правильно їх промовляти, а вміння, у першу чергу, продукувати свої думки, емоції, ставлення, враження тощо. Це — один із ключових критеріїв і водночас вагома умова становлення й розвитку особистості дошкільника.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора