A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Участь БСЗШ №19 у підсумковому звітному засіданні Президії Національної академії педагогічних наук України

Дата: 18.02.2021 18:57
Кількість переглядів: 40

зображення_viber_2021-02-18_14-10-15

 

18 лютого 2021 року в приміщенні Президії Національної академії педагогічних наук України відбулося підсумкове звітне засідання, під час якого, відповідно до укладеної Угоди про науково-практичне співробітництво між Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України та Білоцерківською спеціальною загальноосвітньою школою №19 Білоцерківської міської ради Київської області, були представлені результати успішного впровадження в освітній процес науково-методичних розробок з теми: «Науково-методичне забезпечення реалізації змісту навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку».

Учасниками круглого столу були Голова Президії – академік НАПН України Кремінь В. Г., члени Президії, начальник головного управління дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної,
позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки Симоненко Т. В., директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України Засенко В.В., наукові співробітники відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку на чолі з кандидатом педагогічних наук Чеботарьовою О. В., директор Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 Іщук В. В.

Під час виступу Іщук В. В. зауважила, що стратегічні зміни вимагають від закладу освіти не пасивно-очікувальної суто виконавчої позиції, а випереджувального розвитку. Освітні завдання спонукають до пошуку нового комплексу ідей, створення інноваційної основи спеціальної школи, школи життєвої компетентності. Тому важливого теоретичного й практичного значення набуває проблема розширення експериментально-пошукової роботи щодо визначення перспективних шляхів розвитку життєвих компетентностей у здобувачів освіти, здатності вирішувати проблеми в різних сферах. Особливо це актуально в умовах трансформації українського суспільства.


« повернутися

Вхід для адміністратора