Дошкільнята ЗДО № 7 «Орлятко» на карантині не відпочивають, а дрібну моторику розвивають
Василь Сухомлинський писав: «Розум дитини – на кінчиках її пальців». Високий рівень сформованості дрібної моторики дитячих пальців забезпечує достатній рівень пам'яті, уваги й готує руку до письма.
Зараз вжевідомо, що на початковому етапі життя саме дрібна моторика відображає те, як розвивається дитина, свідчить про її інтелектуальні здібності. Діти з погано розвиненою ручною моторикою незграбно тримають ложку, олівець, не можуть застібати ґудзики, шнурувати черевики. Їм буває важко зібрати деталі конструктора, що розсипалися, працювати з пазлами, паличками для рахування, мозаїкою. Тому окрім занять з розвитку мовлення, математики, ознайомлення дітей з природою та довкіллям педагоги нашого закладу дистанційно, в обов’язковому порядку, проводять заняття з художньо – продуктивної діяльності. Таким чином, планомірна робота по розвитку дрібної моторики рук дітей дошкільного віку сприяє формуванню інтелектуальних здібностей, позитивно впливає на мовні зони кори головного мозку, а найголовніше – сприяє збереженню фізичного і психічного здоров'я дитини.