Засідання круглого столу для вихователів інклюзивних груп та асистентів вихователя ЗДО БМТГ з проблеми: "Корекційно-розвиткова робота як складова освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання"
17 лютого 2022 р. у форматі ZOOM-конференції на базі ЗДО №32 «Перлинка» було проведено засідання круглого столу для вихователів інклюзивних груп та асистентів вихователя закладів дошкільної освіти БМТГ з проблеми «Корекційно-розвиткова робота як складова освітнього процесу в умовах інклюзивного завчання».
Під час роботи засідання було розкрито такі питання:
- «Особливі діти: відкриваємо наш світ для них», доповідач вихователь-методист Ольшевська Ж. Ю. висвітлила питання хто такі «особливі діти» та які додаткові потреби підтримки в освітньому процесі їм потрібні;
- «Кореційно-розвиткова робота, як складова освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання», доповідач - вчитель-дефектолог Оксюта К. В. розкрила зміст на напрямки корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП та презентувала інноваційні технології і методики, які використовуються в роботі педагогами закладу дошкільної освіти №32 «Перлинка»;
- «Сенсорна інтеграція та її значення у розвитку дітей з особливими освітніми потребами», доповідач - вчитель-логопед Семенюк М. О. висвітлила зміст, завдання та основні умови сенсорної інтеграції, розкрила ефективність впливу сенсорної корекції на розвиток сенсорних систем, психічних процесів, фізичного та мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Сподіваємося, що кожен заклад дошкільної освіти почерпне для себе щось важливе та використає у своїй роботі з дітьми. Педагоги мають докласти максимум спільних зусиль аби навчити дітей толерантно ставитися до тих дітей, хто трішки інакший, допомагати їм, підтримувати, дружити з ними та любити їх.
Кожна дитина має рівні права на життя та освіту. Слід пам’ятати, що особлива дитина – це не вирок, а виклик суспільству!