A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Київська область

Зустріч педагогів-дошкільників з науковцями

Дата: 09.11.2021 18:10
Кількість переглядів: 58

 

09 листопада 2021 року у форматі ZOOM - конференції відбувся науково-практичний семінар з проблеми «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи» для вихователів-методистів та практичних психологів міста.

Під час семінару педагоги-дошкільники міста мали зустріч з науковцями лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Науковці розкрили ряд питань щодо проблем готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання. Зокрема, були висвітлені такі питання:

Піроженко Тамара Олександрівна, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор розкрила «Проблеми готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування сучасної школи: співвідношення ключових понять».

Хартман Олена Юріївна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підняла питання наступності у роботі вихователів та вчителів «Готовність дитини до школи: запит вчителів НУШ та погляд вихователів».

Карабаєва Ірина Іванівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України розкрила творчий компонент готовності старших дошкільників «Комплексна оцінка готовності дитини до шкільного життя: творчий компонент діяльності».

Соловйова Людмила Іванівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, звернула увагу практиків на «Регулятивний компонент діяльності як критерій оцінки готовності дитини до школи».

Практичним психологам особливо цікаво було слухати виступ Токарєвої Людмили Дмитрівни, наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з проблеми «Сформованість мотиваційної та емоційної готовності дитини до навчання в школі».

Зустріч пройшла у форматі діалогу. Вихователі-методисти та практичні психологи отримали змістовні відповіді на свої запитання. Дуже приємно, що наука і практика ідуть разом. Поради науковців є цінними і стали орієнтиром для практичної освітньої діяльності.

Науково-практичний семінар став платформою для обміну перспективним досвідом між науковцями та практиками.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора