Семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої і позашкільної освіти м. Білої Церкви з проблеми «Оновлення змісту управлінської діяльності в умовах НУШ. Нові вимоги до компетентностей керівника школи»
29 листопада 2019 року в БЗШ №3 ім. Т. Г. Шевченка відбувся семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої і позашкільної освіти м. Білої Церкви з проблеми «Оновлення змісту управлінської діяльності в умовах НУШ. Нові вимоги до компетентностей керівника школи».
Програма семінару-практикуму включала два блоки: інформаційний і практичний. Начальник Управління освіти і науки Юрій Федорович Петрик зауважив, що Нова українська школа вимагає від керівників закладів загальної середньої освіти оновлення змісту управлінської діяльності. Ефективна діяльність сучасного закладу освіти в умовах Нової української школи значною мірою залежить від управлінських якостей керівника і його професійної компетентності.
У ході практичного блоку керівники взяли активну участь у роботі салонів «Майстерня управлінця»: салон 1:«Управління змінами в освітній організації»;
салон 2: «Педагогічна рада та підвищення її ролі в удосконаленні освітнього процесу»; салон 3: «Педагогіка партнерства».
У ході семінару директори закладів освіти ознайомилися зі змінами організаційної культури, ментальними моделями, роллю та функціями керівника в нових умовах, проаналізували сучасні вимоги до керівників, а також до змісту та організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. На основі використання інтерактивних форм і методів роботи учасники семінару набули практичних навичок системної комунікації, вирішення конфліктів і саморефлексії. Управлінці відзначили надзвичайну актуальність проблеми, обговорюваної під час семінару, необхідність нового осмислення ролі керівника, доцільність зміни його особистості й запровадження організаційних змін у сучасній школі. За відгуками учасників семінару, найбільш ефективними для формування та розвитку затребуваних часом компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти стали такі методики, як креативні практики і робота в малих групах.